sklepzkamerkami
Wyszukaj w katalogu

Polecane firmy
Poleć nas innym
31.08.2011, Warszawa, Konferencja - Facility Management
(2011-07-25)

31.08.2011, Warszawa,  Konferencja - Facility Management 

Miejsce:
Centrum Bankowo-Finansowe „Nowy Świat” S.A.

ul. Nowy Świat 6/12
00-400 Warszawa 

Facility Management efektywnie wspiera zarządzanie firmami komercyjnymi, staje się jednym z ważniejszych sektorów biznesu. FM to nie tylko zarządzanie nieruchomością, ale przede wszystkim zarządzanie wartością.

Wzrost świadomości rynku nieruchomości niejako obliguje Facility Management do postępu technologicznego podlegającemu ciągłemu rozwojowi.

Konferencja będzie doskonałym miejscem wymiany doświadczeń związanych z funkcjonowaniem wszystkich atrybutów budynku, zarówno w nowych obiektach jak i tych, które powstały wiele lat temu. Zaproszeni eksperci podzielą się z Państwem swoją wiedzą i doświadczeniem w tym obszarze.

UWAGA: Każdy z uczestników otrzyma: materiały konferencyjne, dostęp do prezentacji oraz imienny certyfikat poświadczający uczestnictwo w konferencji

Wykłady podczas konferencji poprowadzą m.in.:

- Monika Kowalczyk, Director of Property Management Department, Keen Property Management "Specyficzne aspekty zarządzania mieszkaniami przeznaczonymi na wynajem"

- Tadeusz Osuch, Head of Project Management, HSG Zander Polska "Implementacja usług Facility Management w Budynkach Komercyjnych - system SLA i KPI"

- dr Bartłomiej Śliwiński, Prezes Instytutu Zarządzania Ryzykiem Sp. z o.o. - "Rynek usług FM w Polsce i perspektywy jego rozwoju"

Proponowana tematyka konferencji:
- building management system
- monitoring wizyjny
- zarządzanie środkami trwałymi
- zarządzanie wydajnością przedsiębiorstwa
- planowanie i zarządzanie jakością
- systemy utrzymania obiektów i urządzeń
- Outsourcing (ekonomiczny, techniczny, infrastrukturalny)
- Green building - zielony wymiar funkcjonowania obiektów
- kontrola finansowa
- zarządzanie relacjami z klientem
- automatyka bezpieczeństwa
- zarządzanie nieruchomościami
- zarządzanie kontraktami
- kontrola dostępu

Do udziału w konferencji zapraszamy:
- Właścicieli obiektów (biura, centra handlowe, magazyny, hipermarkety, sieci sklepów)
- Facility manager
- Property manager
- Project manager
- Dyrektorów ds. Zarządzania Nieruchomościami
- Dyrektorów administracyjnych
- Dyrektorów technicznych
- Zarządców nieruchomości komercyjnych
- Deweloperów
- Architektów
- Inwestorów

Udział w konferencji jest bezpłatny dla ww. osób.

ILOŚĆ MIEJSC OGRANICZONA!

Rejestracja

Udział jest płatny:
dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych - opłata za osobę wynosi 1 000 zł +23%VAT*.

* Ze względu na ograniczoną liczbę miejsc zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zgłoszenia przedstawicieli wyżej wymienionych firm.

Więcej informacji:

mt.png

Agnieszka Róznicka
Specjalista ds. organizacji konferencji

tel. +48 22/ 224 06 42
fax. +48 22/ 244 25 37
agnieszka.roznicka@multitrain.pl

MultiTrain
ul. Blokowa 32
03-641 Warszawa